Informatii utile referitoare la Transferul intern – BONUS by Cocktail Holidays

Rezervare

• Transferul este GRATUIT si se poate adauga doar odata cu rezervarea pachetului turistic.

• Acest serviciu nu poate fi adaugat ulterior si nu poate face obiectul unor eventuale despagubiri. Daca ulterior pasagerul doreste sa renunte la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT.

• La momentul rezervarii pachetului turistic, se selecteaza ruta de transfer intern dorita.

• Este obligatoriu ca in campul NOTE AGENT sa fie trecut punctul de preluare / retur din ruta selectata.

• Rezervarea acestui serviciu se poate face doar dupa efectuarea integrala a platii.

Pentru rezervare este nevoie de urmatoarele date obliogatorii:

• Numele pasagerilor

• Numar de telefon la care acestia sa poata fi contactati de catre de catre companiile de transport pentru reconfirmari si soferi in cazul unor modificari neprevazute care pot aparea in ziua transferului.

Aceste date sunt solicitate de catre companiile de transport si sunt campuri obligatorii necesare efectuarii rezervarii de transfer intern. Numarul de telefon va fi completat de catre agentii in sistemul B2B al touroperatorului, pe pagina de Detalii Pasageri aferenta fiecarei rezervari (restul datelor din pagina Detalii pasageri pot fi completate si ulterior).

Acesta trebuie completat imediat dupa efectuarea rezervarii sau cu pana la 10 zile inainte de data de plecare in calatorie. In cazul in care nu este completat in acest termen, Touroperatorul va anula serviciul de transfer intern.

Procesul de rezervare și Anulări

Touroperatorul va transmite pe mail agentiei revanzatoare biletele de transfer care vor trebui sa fie inmanate clientului pentru a le prezenta la imbarcarea pentru transfer.

Biletele vor fi transmise pe e-mail de catre Touroperator doar dupa achitarea integrala a rezervarii.

Din motive de siguranta, alegerea orei de preluare la transferul de dus se va face astfel incat sosirea la aeroportul de plecare sa fie cu minim 3 ore inainte de ora decolarii.

Pentru transferul de retur, in functie de disponibilitati, ora de transfer va fi de minim o ora de la ora aterizarii. In cazul unor modificari ulterioare de orare de zbor (din motive ce nu tin de turoperator), agentiile partenere vor primi o informare. In functie de disponibilitati si de diferenta de orar, touroperatorul va face modificarile necesare la compania de transport intern, cu acordul agentiei revanzatoare. In caz de modificare / anulare a transferului intern, solicitarile vor fi transmise pe mail catre Touroperator pe adresa: transport@cocktailholidays.ro

Derulare Transfer

Transferurile interne sunt asigurate cu mijloace auto care apartin mai multor companii de transport, partenere ale touroperatorului, pe rute regulate / private de transport pasageri.

Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. Transferurile se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Astfel, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii transportului in conditii de siguranta.

• Pentru o buna derulare, recomandam ca prezentarea la transfer sa se faca cu minim 15 minute inainte de ora de plecare comunicata.

• Touroperatorul nu-si asuma raspunderea pentru eventuale neprezentari la transfer ale pasagerilor care au drept consecinta pierderea avionului. In acest caz, costurile suplimentare generate de un nou bilet de avion sau modificarea celui existent vor fi suportate de pasager.

• In cazul in care turistii nu pot prezenta biletul de transfer la imbarcare, turoperatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru eventualele intarzieri la zbor.

Pentru a evita situatia neplacuta de a astepta turisti care figureaza pe listele de pasageri, dar care nu se prezinta la imbarcare, va rugam sa anuntati daca acestia, in ultimul moment au ales sa nu mai foloseasca acest serviciu oferit BONUS.

• Touroperatorul nu isi asuma raspunderea in situatia aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, accidente rutiere, drumuri inzapezite, inundatii, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.